top of page
  • תמונת הסופר/תשירותיון

שירותים כימיים ניידים


שירותים כימיים ניידים – אינספור חידושים והמצאות

בדרך כלל לא נהוג לדבר על השירותים, זה מעין טאבו בחברה המערבית מאחר והיעוד של השירותים הוא פירוק וסילוק הפרשות. אבל בכל זאת אנו לא יכולים להתעלם מהחידושים וההמצאות של השירותים הכימיים הניידים, השירותים שאינם מחוברים לשום מערכת יניקה או מערכת אינסטלציה ומסוגלים לפעול כאילו הם אכן מחוברים.


אם כבר בשטח – שירותים כימיים ניידים

כאשר אנו מדברים על תאי שירותים בשטח אנו בעצם מדברים על כמה סוגים של בתי שימוש הכוללים בין היתר את השירותים לבעלי מוגבלויות, אותה אוכלוסייה הדורשת שירותים בעלי חלל רחב יותר על מנת להכניס כיסא גלגלים או הליכונים.

אם כבר דיברנו על שירותים כימים ניידים באוכלוסייה מערבית מתוקנת, הרי גם שנהוג להפריד בין השירותים של הגברים לשירותים של הנשים. שירותים כימים ניידים לגברים יכולים לבוא בצורה של משתנות, מה שלעולם לא נראה אצל נשים, בתאי שירותים של נשים ראוי גם להכניס מראה מאחר ולאישה יש צרכים ורצונות שפוסחים על הגבר.


שירותים כימים ניידים – לכל המשפחה

כיום אנו יכולים לראות שורה של שירותים שמתאימים עבור נשים במלוא מובן המילה, כיום אנו יכולים לראות שירותים המוצמדים להם שידות החתלה, בעבר הינו רואים זאת רק במקומות מסודרים כמו במלונות או בקניונים, כיום אפילו השירותים הניידים הפכו למשופרים ונוחים יותר מבחינה זו.


שירותים כימיים ניידים – איך ישראל ביחס לעולם?

למרות שישראל מדינה מפותחת המייצרת טכנולוגיות עבור כל העולם, כולל תאי השירותים השונים שהם ללא ספק המצאות ישראליות, אנו יכולים לראות שהם מוצנעים יותר, כמו שכבר הזכרנו השירותים הניידים הם בגדר טאבו, אפשר להתרשם מהם אך לא מדברים עליהם. אך במדינות מתקדמות בהם השירותים הם לא בגדר של בושה, אנו יכולים לראות שירותים ניידים המאובזרים בטכנולוגיות חדישות, כמו ביפן למשל.

השירותים הניידים ביפן מאובזרים במערכות מתקדמות, כמו בידה, חימום מושב האסלה ועוד ועוד טכנולוגיות. אך אנו לא מזלזלים בשירותים הניידים שלנו מאחר וכיום אנו יכולים לראות שירותים אשר לא מחוברים לשום מערכת ניקוז ואילו השירותים נראים טוב יותר מהשירותים בבית.


שירותים כימיים ניידים מפוארים

הם שירותים שדווקא היינו רוצים לראות בבית, הם שירותים המצופים בקרמיקה מובחרת, מאובזרים במיזוג אוויר, במערכת סטריאו, במראה, חדרי החתלה, בכיורים מהודרים ועוד ועוד אביזרים על מנת להרשים את המשתמשים.


שירותים כימיים ניידים – כמה תאים?

אך לפני שאנו בוחרים את סוג שירותים כימיים ניידים אותו אנו נרצה באירוע שלנו חשוב לבחור במספר התאים לפי מספר המשתתפים באירוע. אתה לא יכול להשכיר שני שירותים כימיים על מספר רב של משתתפים. לכן זו הסיבה העיקרית שבהפגנות או בהופעות באירועים רבי משתתפים אנו נראה את השירותים הכימיים, ובאירועים קטנים יותר אנו נראה את השירותים הניידים הרגילים או המפוארים.








105 צפיות
bottom of page