top of page
  • תמונת הסופר/תשירותיון

שירותים ניידים לאירועים שונים


שירותים ניידים לאירועים

הרבה פעמים אנו שומעים את המילה שירותים ציבוריים ונרתעים, הדבר הראשון שעולה בראשנו זו תמונה של זוהמה וזה מבלי לדבר על הריחות. אולי בקניונים או בשירותים בהפגנות ענק הזיכרון הזה הוא אכן מציאות, אך כאשר אנו מדברים על אירועים פרטיים בטבע אנו יכולים להיות בטוחים שהתמונה לגמרי שונה- הכירו את השירותים הניידים

אולי לא כולם מכירים את המושג שירותים ניידים ואולי אפילו רבים מבלבלים אותו עם המושג שירותים כימיים. אך אם אתה מעוניין להפיק אירוע פרטי בטבע אתה חייב לדעת את הבדל הגדול בין השניים. כאשר אנו רוצים להפיק אירוע בטבע אנו חייבים לחשוב על כל פרט ופרט וכן אנו חייבים לחשוב גם על השירותים. רובנו הגדול החושב על אירוע בטבע מדמיין את השירותים הכימיים, אלו אותם תאי שירותים העשויים מתאי פלסטיק שאינם מחוברים למערכת ביוב זורמת או לכל מקור מים אחר.


שירותים ניידים כימיים

את השירותים הכימיים אנו נוטים בעיקר לראות בהתקהלויות המוניות כמו הופעות גדולות או הפגנות ענק, השירותים הכימיים מכילים אסלה גדולה בה מצוי חומר חיטוי, חומר כימי והרי שמכאן נובע שמם של השירותים.


שירותים ניידים לאירוע בטבע

אך כאשר אנו רוצים להפיק אירוע בטבע עלינו להכיר סוג אחר של שירותים ניידים, אלו גם שירותים שאינם זקוקים למערכת ביוב זורמת או לכל מקור מים אחר אך שירותים ניידים ידועים ביופיים ובנחות המרבית. למעשה הם מזכירים את השירותים הרגילים שאנו מכירים מהבית ואף לעיתים מפוארים יותר.

חברות המספקות השכרת תאי שירותים לאירועים יכולות להתאים לך את התאים המיוחדים בדיוק עבור האירוע שלך. כמובן שאם מדובר בחתונה שירותים כימים אינם באים בחשבון.

כיום אנו יכולים למצוא שירותים כימים מהודרים יותר, אלו לא התאים שאנו מכירים מהרחובות ובטח שלא מההופעות או מהפגנות, אלו שירותים מרווחים יותר נעימים יותר, אשר מכילים גם מכלי הדחה. וזה עוד מבלי שהזכרנו את השירותים הניידים המפוארים.


שירותים ניידים מפוארים

שירותים ניידים באים בכמה סגנונות מהודרים אנו יכולים למצוא את השירותים המצופים קרמיקה, שירותים עם מיזוג אוויר, ריחנים, מסכי פלאזמה, כיורים מעוטרים. במילים אחרות אנו יכולים למצוא בחיק הטבע שירותים הנראים מפוארים יותר מהשירותים שלנו בבית או במסעדות.


האירוע שלך, שירותים ניידים שלנו

אז אם חלמתם להפיק אירוע בטבע אתם לא חייבים לגנוז את החלום אי שם במחשבות, אתם פשוט יכולים ללכת על זה ובגדול, כמובן שעליכם לדאוג לכל שירותי הקייטרינג, לדי ג’י ולאורחים. אך ללא ספק אנו מבטיחים לכם את השירותים היפים ביותר, שירותים ניידים שאפילו האורחים שלכם לא ידעו למה לצפות.





20 צפיות
bottom of page