top of page
  • תמונת הסופר/תAmit Markovich

השכרת תאי שירותים ניידים לקבלני בנייה

השכרת תאי שירותים ניידים הוא דבר מומלץ וחשוב בבנייה ובפרויקטים בנייה גדולים, כדי לספק לקבלני הבנייה ולעובדי המקום חוויית שימוש טובה ונוחה במהלך העבודה. להלן מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון כאשר משכירים תאי שירותים ניידים לאתרי בנייה:


1. מיקום אסטרטגי: בדיקת המיקום באתר שבו יותקנו תאי השירותים על מנת לשרת ביעילות את העובדים, כמו כן עליהם להיות נגישים לכל העובדים.


2. כמות תאי שירות: יש להחליט כמה תאי שירות יש להזמין בהתאם לגודל הצוות ולנצרכות. חשוב לספק תאי שירות מספיקים כך שהעובדים לא יצטרכו לחכות זמן רב.


3. תנאי הניקיון: יש לוודא שנעשה ניקיון תקופתי של תאי השירותים כך שיישמרו יציבים ונקיים לשימוש. בכך זה יכול לסייע לשמור על סביבת עבודה נעימה.


4. נוחות וביטחון: יש לוודא שתאי השירותים מספקים לעובדים את הנוחות הנדרשת ושיש בהם אמצעי ביטחון- אורות חירום ומנעולים אם נדרש.


5. השכרה ותחזוקה: כדאי לשוחח עם חברת השכרת שירותים ניידים על תנאי ההשכרה, כולל המחיר ותקופת השכרה, ולוודא שיש תמיכה טכנית זמינה במידת הצורך.


6. תוכנית לבנייה: חשוב לכלול את השימוש בתאי השירותים הניידים בתוך תוכנית הבנייה, כך שיוכלו להיות נכללים בשלבי התכנון וההקמה.


7. התנהלות משפטית: יש לוודא שתנאי ההשכרה מצוינים בכתב, כולל כל התנאים וההגבלות, וכי יש התנהלות משפטית מוכנה במידה ויש בעיות בעת השכרת תאי השירותים.


תוך שימת לב לפרטים הללו, ניתן לוודא שתאי השירותים ניידים ישמשו את קבלני הבנייה בצורה הטובה ביותר ויתרמו לזרימת עבודה בצורה חלקה ויעילה.


בשוק השכרת תאי שירותים ניידים, ישנם חברות שונות המשכירות תאי שירותים לפי הצורך ועניין. חברת שרותיון שירותים ניידים הינה חברה המתמחה בהשכרת תאי שירותים לאתרי בנייה, אירועים ופרויקטים. לחברה צי משאיות הובלה של תאי שירותים הניתנים להצבה בכל אתר בארץ בלוחות זמנים מהירים במיוחד.




שרותיון

17 צפיות
bottom of page