top of page
  • תמונת הסופר/תAmit Markovich

מהם היתרונות שמציעים שירותים כימיים


שירותים כימיים מציעים מספר יתרונות, במיוחד במצבים שבהם מערכות אינסטלציה מסורתיות אינן זמינות או מעשיות. הנה כמה מהיתרונות המרכזיים של שירותים כימיים:


ניידות: שירותים כימיים הם ניידים ביותר וניתן להזיז ולהתקין אותם בקלות במקומות שונים. הם נמצאים בשימוש נפוץ באתרי בנייה, אירועים בחוץ, טיולי קמפינג ומתקנים זמניים. הניידות שלהם הופכת אותם לנוחים ולרב-תכליתיים.


אין צורך בחיבור מים: שירותים כימיים ניידים פועלים ללא תלות באספקת מים או חיבור לביוב. במקום זאת, הם משתמשים בתמיסות כימיות שמפרקות פסולת ומנטרלות ריחות. תכונה זו הופכת אותם למתאימים לאזורים שבהם מים מועטים או שאינם נגישים בקלות.


התקנה קלה: הקמת שירותים כימיים היא פשוטה יחסית ואינה מצריכה עבודות אינסטלציה או בנייה נרחבות. ניתן להתקין אותם במהירות ולהפוך אותם לתפעוליים, תוך חיסכון בזמן ומאמץ.


בקרת ריחות: שירותים כימיים ניידים משתמשים בכימיקלים מיוחדים המסייעים לשלוט בריחות הקשורים לפסולת אנושית. כימיקלים אלו מכילים מפיגי ריח המנטרלים ריחות לא נעימים ומעכבים את הצמיחה של חיידקים. כתוצאה מכך, הסביבה נשארת סניטרית ונוחה יותר.


אחסון פסולת: לשירותים הכימיים ניידים יש מערכת אחסנת פסולת אטומה, המבטיחה כי חומרי הפסולת מאוחסנים בצורה מאובטחת ואינם מהווים סכנה בריאותית. הכימיקלים המשמשים בשירותים אלו מסייעים גם בפירוק הפסולת ובהפחתת נפח החומרים המוצקים, מה שמקל על הסילוק.


שיקולים סביבתיים: שירותים כימיים ניידים מודרניים רבים משתמשים בכימיקלים ידידותיים לסביבה שהם מתכלים ובטוחים לסילוק. בנוסף, דגמים מסוימים מציעים אפשרויות ללא מים או כמות מים מועטה, מה שמפחית את צריכת המים בהשוואה לאסלות הדחה המסורתיות.


עיצוב: שירותים כימיים ניידים מגיעים בגדלים ועיצובים שונים, העונים לצרכים ולחללים שונים. ניתן למצוא אותם ביחידות ניידות קטנות, קרוואנים גדולים יותר עם מספר דוכנים, או אפילו כחלק ממתקני שירותים עצמאיים. הרבגוניות הזו מאפשרת להתאים אותם ליישומים ויכולות משתמש שונות.



למרות היתרונות הללו, חשוב לציין שגם לשירותים כימיים ניידים יש כמה מגבלות. הם דורשים תחזוקה של מכלי פסולת, ויש למלא את הכימיקלים בהם נעשה שימוש מעת לעת.עם זאת, במצבים רבים בהם אינסטלציה קונבנציונלית אינה ישימה, שירותים כימיים מספקים פתרון פרקטי ויעיל.

10 צפיות
bottom of page