top of page
  • תמונת הסופר/תAmit Markovich

פתרונות סניטציה יוקרתיים-שירותים היברידיים ו-VIP

כשזה מגיע לחוויות יוקרה, הכול מתחיל ונגמר בפרטים הקטנים. האירוע המושלם נמדד על פי היכולת לספק חוויות נעימות, ייחודיות ומותאמות אישית בכל ההיבטים. אין ספק שכדי להבטיח נוחות אופטימלית, חשוב שנשקיע גם בפתרונות הסניטציה המתאימים על מנת שחוויית היוקרה תישאר עקבית גם כשהטבע קורא. ההיבט הזה הוא אחד מהמאתגרים ביותר כשהאירוע מתנהל בתנאי שטח. החדשות הטובות, אמנם, הן שאת תאי השירותים הכימיים המסורתיים שהיו עד לאחרונה האפשרות היחידה לתנאי השטח, מחליפים היום פתרונות יוקרה נעימים, נוחים ונקיים מתמיד. כך, ניתן להבטיח שחוויית הנוחות והפינוק שבאים לידי ביטוי באירוע כולו, יחכו לנו גם בתאי השירותים. כאן, נסקור שני פתרונות חדשניים שמשנים מהיסוד את עולם אירועי החוץ.


מה השתנה בעולם השירותים הכימיים לאירועים?

במשך שנים, האסוציאציה הראשונית לשירותים ניידים כללה דימויים של חלל צפוף ובלתי נעים. למשתמשים היה ברור שהשימוש בהם היה פתרון מוצא אחרון, כשלא קיימת כל אפשרות אחרת. ישנם כמה גורמים עיקריים שתרמו למעמד המפוקפק הזה:

·        שטח מוגבל וצפוף שהקשה על חופש התנועה

·        תאורה לקויה שפגעה בחוויית השימוש

·        תברואה וחוויית שימוש בלתי נעימה

·        הריח הבלתי נמנע

פיתוחים חדשים בתחום מספקים מענה לכלל הבעיות הללו ומשלבים יחדיו פונקציונליות וחוויה אסתטית אלגנטית ונעימה שמציבים סטנדרט חדש בפתרונות שירותים ניידים.


מהם תאי שירותים היברידיים?

תא שירותים כימי היברידי הוא פתרון סניטציה שעוצב על מנת להבטיח חוויה אסתטית ונוחות משתמש אופטימלית. את מתקני הפלסטיק ותחושת הסגירות בקופסא, מחליפים מתקני יוקרה שבעבר כלל לא היו זמינים בתאי שירותים. על אף שמנגנון הפעולה נותר זהה, עבור המשתמש המתקן מציע נראות וחוויית שימוש של שירותים סטנדרטיים לחלוטין. לכן, מכונה תא זה גם היברידי – כלומר, משלב חוויית שימוש של שירותים רגילים עם יתרונות הניידות של התא הכימי. כל תא מצויד במתקנים הבאים:

·        אסלת פורצלן: המציעה את המראה והתחושה של שירותים רגילים

·        כיור רחצה וברז כרום: להיגיינה משופרת ונראות אסתטית ונעימה

·        מראה מעל הכיור: לפרקטיות ומראה אלגנטי יותר

·        מתקנים לנייר טואלט וסבון

·        מיעל ניאגרה להדחת המים המונע ריחות לא נעימים ושומר על ניקיון

·        תאורה מבוססת חיישן נוכחות לתחושת הביטחון וחיסכון באנרגיה

תכונות אלו לא רק מעצימות את חווית המשתמש, אלא מבטיחות מראה יוקרתי ונעים.


מהם שירותי VIP?

שירותי ה-VIP לוקחים את פתרונות היוקרה בעולם השירותים הניידים צעד נוסף קדימה. יחידות חכמות אלו פועלות באופן עצמאי ללא צורך בתשתית קיימת, מה שהופך אותן למושלמות עבור אירועים באזורים מרוחקים, ללא כל פשרה על חוויית היוקרה והנוחות הנדרשת באירועים.  בין השאר, זמינים בתא זה:

·        מערכת הדחת מים מופעלת ברגלית המאפשרת היגיינה מיטבית ללא מגע

·        מערכת תאורה סולארית המבטיחה שהתא מואר היטב בכל שעות היום

·        כיור עם ברז כרום ומתקן סבון

·        מגבות נייר ומראה לפונקציונליות מיטבית וחוויית יוקרה

·        חלונות אוורור מכוסים רשת לשמירה על אוורור ראוי וחוויה נעימה יותר


חברת שרותיון המתמחה בפתרונות תברואה מתקדמים מזמינה אותך ליישם פתרון חכם, יוקרתי ומותאם אישית לאירוע הבא שלך ולהבטיח חוויית שימוש נעימה במיוחד לכל האורחים. למידע נוסף ומענה על כל שאלה נוספת, ניתן להשאיר פרטים כאן ונחזור אליך בהקדם.





10 צפיות
bottom of page