top of page
  • תמונת הסופר/תAmit Markovich

תאי שרותים כימיים מונגשים לנכים

בניית תאי שירותים כימיים נגישים לנכים היא משימה חשובה לצורך יצירת גישה מיטבית לאנשים עם מגבלות, כאשר ניתן להשתמש בכמה אספקטים שימושיים:


גישה פיזית: הבנייה עצמה צריכה להיות נגישה פיזית ברמה הגבוהה ביותר כולל בניית מדרגות. יש ליישר ולפלס את המעבר לתא השירותים שיאפשר יציבות להליכה קלה ובטוחה. יש גם צורך ברמפות במקומות מסויימין כדי להקל ולסייע לנכים בעלי כסאות גלגלים. כמו כן, הדלתות צריכות להיות במידות המתאימות לכך שגם כסאות גלגלים יכולים לעבור דרכן.


שימוש בטכנולוגיה: הטכנולוגיה יכול לסייע גם ביצירת נגישות. לדוגמה, אפשר למקם מכשירי שמיעה בתאי השירותים כדי לסייע לאנשים עם בעיות שמיעה. גם אמצעי הדלקה וכיבוי תאורה יכולים להיות מותקנים בצורה מיטבית שתאפשר לנכים להשתמש בהם.


סימונים ושילוט: השימוש בלוחות שילוט, סמלים בלתי אמצעיים והנחיות קוליות יכול להקל על הניווט בתאי השירותים. יש לשים דגש על גרפיקות ברורות וקריאות.


שטחים מותאמים: בבניית התאים, כדאי להקדיש חלק ניכר מהשטח לנכים, כמו גם מקום מסוים לכיסאות גלגלים או שטח מרווח לגישה נוחה. יש לוודא שגם השירותים עצמם וגם המקום לאביזרי טואלטיקה יהיו נגישים.


אורות ובחינת קרבה: חשוב לוודא שישנה הארה מספקת בתאי השירותים ושאין חסרונות כמו פינות אפלות או אזורים שיכולים לגרום לסיכון.


אמצעים נוספים: ניתן לחשוב גם על אמצעים כמו חדרי מנוחה או חדרי עזרה כדי לספק תמיכה נוספת לאנשים עם מגבלות.



כל תכנון ובנייה של תאי שירותים כימיים נגישים לנכים צריך להתבצע בהתאם לתקנות והנחיות הנגישות המקומיות והבינלאומיות, כגון תקנות הנגישות לאנשים עם מוגבלות (ADA) בארצות הברית או התקנות הישראליות.


חברת שרותיון שירותים כימיים וניידים בע"מ הינה החברה הגדולה והמובילה בישראל להשכרת תאי שירותים כימיים וניידים לאירועים ופרויקטים גדולים וקטנים. החברה מציעה את כל סוגי השירותים הכימיים המתקדמים והאיכותיים ביותר הקיימים בישראל בהתאם לסוג האירוע: החל מתאי שירותים ניידים סטנדרטיים, שירותים מונגשים לנכים דרך שירותים מפוארים עם הדחת מים ועד קרונות שירותים מפוארים.

החברה נותנת שירות במקביל למאות אירועים ואתרים בפריסה ארצית, מדן ועד אילת.




9 צפיות
bottom of page