top of page
  • תמונת הסופר/תשירותיון

שירותים כימיים להשכרה


שירותים בטבע זו לא כימיה פשוטה

שירותים כימיים ידועים ביתרונות רבים, השירותים הכימיים אינם זקוקים למערכת ביוב או לכל מקור מים אחר, לכן ניתן למקם בכל מקום בטבע, גם באמצע המדבר, וגם יכולים לשמש בתור שירותים לאירועים. בשירותים כימים אין מיכל הדחה אלא במקום זאת מוחדר לאסלה חומר כימי חזק שביכולתו לפרק את ההפרשות השונות, אך מצד שני שירותים כימיים אינם נתפסים כמקור ההיגיינה בלשון המעטה.


השכרת שירותים כימיים – איפה?

בדרך כלל נוכל לראות את השירותים הכימיים הניידים באזורים בהם מתקהלים הרבה אנשים כמו בהופעות המוניות בפארק הירקון, בהפגנות ענק, פסטיבלים, מסיבות טבע, במקומות בהם אין חיבור למקור מים ואין תאי שירותים ציבוריים. אז בעל האירוע או ההפקה יפנו לחברה המשכירה תאי שירותים לציבור הרחב. כמובן את השירותים הכימיים להשכרה בוחרים לפי כמות האנשים או נכון יותר הצפי של האנשים.


שירותים כימיים להשכרה – כמה?

כאשר אנו בחורים שירותים כימיים להשכרה עלינו לוודא היטב את הצפי, הדבר האחרון שאנו צריכים או רוצים זה ליצור התקהלות ותורים ארוכים מול התאים של השירותים הכימיים. האידיאל הוא על כל עשרים אנשים או מוזמנים תא אחד. כך אנו יכולים להבטיח את ההיגיינה, אך כמובן שגם גודל השטח הוא שיקבע כמה תאים של שירותים כימיים להשכרה ניקח לאותו אירוע.


שירותים ניידים להשכרה – נקיון

שירותים כימיים הממוקמים בטבע ומשמשים את הציבור הרחב עוברים ניקוי יסודי כל כמה ימים. הניקיון של תאי השירותים נעשה על ידי שאיבת החומר והחדרת חומר כימי חדש וחומרים מבשמים שאמורים לשמור על ריח נעים והיגיינה בתא השירותים. שירותים כימיים להשכרה עוברים ניקיון יסודי מידי כמה ימים, כמובן שהשוכר צריך לוודא כי החברה שממנו השכיר את השירותים הכימיים דואגת לניקיון השירותים לפני התדירות שנקבעה. במקומות הומי אדם השירותים ישאבו מידי יום ביומו ואילו כאשר מדובר בשירותים כימיים להשכרה כמו באתרי בניה השירותים ישאבו מידי כמה ימים. כמובן הכל בהתאם לצרכים של המשכיר.


שירותים כימיים להשכרה – בשביל האירוע שלך

השכרת שירותים ניידים מחיר ששווה לקחת בחשבון

אם בחרת להפיק אירוע בטבע, אל לנו לשכוח כי עומדים בפנינו מספר פתרונות להשכרת תאי שירותים. אנו יכולים לבחור כמובן בשירותים כימיים, אך אם האירוע שלנו הוא יותר אינטימי כמו אירוע של חתונה או בר מצווה, אנו נוכל לשכור תאי שירותים ניידים, אלו תאים מפוארים שגם הם אינם זקוקים למערכת ביוב זורמת כמו השירותים הכימיים, אך התאים של השירותים הניידים ללא ספק נחשבים מפוארים ומעניינים יותר. התאים של השירותים הניידים אינם מזכירם את השירותים הכימיים מבפנים, כאשר אנו מדברים על פאר אנו מדברים על מזגנים בתאי השירותים, קרמיקה , מוזיקת רקע וריחנים, השירותים הניידים בהחלט מפתיעים במיוחד שברוב הפעמים הם מפוארים יותר מהשירותים שאנו מכירים מהבית.







91 צפיות
bottom of page